Gelagat pak cik mental ganggu wanita berbasikal

on Isnin, 15 Oktober 2012






Kita pasti cemas jika berlaku keadaan begini pada diri kita..

Gelagat cara dan kesan hukuman










Berbagai cara menghukum orang yang bersalah dan kadang-kadang hukuman tidak setimpal dengan kesalahan.Malahan ada yang sampai mencederakan.....

Gelagat Mencari rezeki yang halal...

on Sabtu, 13 Oktober 2012

Menjadi sifat manusia suka memilih dalam apa pun bentuk kerja tetapi pernah kah kita terfikir bagaimana jika kita di tempat mereka ?






Gelagat Jangan salah target ....

Kesian budak nih......






macam-macam......

Gelagat Newest IPOD

Pecah gegendang kawan....

Gelagat Untuk mereka yang asyik complaint

on Jumaat, 12 Oktober 2012

Sekarang ini dimana sahaja ada menyediakan kaunter untuk pelanggan yang tidak puas hati dengan service yang ada lihat lah gambar ini, anda berani....???




Gelagat Pemuda ini membetulkan lampu mengunakan tangga kayu


Sungguh berani pemuda ini hanya mengunakan tangga kayu yang begitu tinggi untuk membetulkan lampu jalan ...




Gelagat cikgu dan atok bergaduh sampai berdarah

on Rabu, 10 Oktober 2012






MACAM-MACAM HAL....

A 28-year-old male teacher and a 60-year-old man were left bloodied and injured after fighting over a train seat in Guangzhou, China.

The teacher’s head and arms were covered in blood and a part of his ear bitten off, while the old man’s nose bled from a punch and the bloodstains covered the train carriage floor.

The incident occurred at around 8:38am on Oct 7 on the Guangzhou Subway Line 4.

The two men were detained by the Police, but were released after being reprimanded for their actions.
sumber : stomp.com.sg

Gelagat scarecrow atau orang-orang yang buat korang muntah




ada jugak yang berani buat samapai macam tu....

Gelagat pelik atuk atau nenek minta sedekah




Tak tau mana satu atuk atau nenek tapi tengok gelagatnya meminta sedekah...sedikit pelik atau memeng pelik

Gelagat wordless wednesday #1


Gelagat tertikus yang menarik

on Rabu, 3 Oktober 2012

Begitu canggihnya model tertikus di zaman ini


Gelagat kerusi oh kerusi

Lihatlah begitu banyaknya kerusi-kerusi yang telah di buang di antara 2 bangunan ini...... apa agaknya yang di fikirkan oleh mereka......?!

Gelagat cuba lihat gambar dibawah ini

Cuba lihat betul-betul gambar ini dapat cari tak seseorang yang lain sizenya

Gelagat mamat curi gitar bernilai $5000

Betul-betul berani remaja ini...begitu selamba sekali...







Klik OPEN untuk tahu kisahnya:
Two minutes was all it took for a youth to steal a $5,000 guitar from a guitar store at Excelsior Hotel's shopping arcade, before he calmly exited the premises as seen in CCTV footage sent in by STOMPer A. The footage shows the youth entering the store with an empty guitar bag slung over his shoulder, and then placing a 1999 Gretsch 6128T Jet Black guitar into it before slowly leaving the store. STOMPer A wrote: "I'm helping a friend post this. "A case of theft occurred at the Guitar Connection shop in Excelsior Hotel. "This young chap walked into the shop with an empty guitar bag, and proceeded to look around before coming across a 1999 Gretsch 6128T George Harrison Signature Duo Jet Black electric guitar worth approximately S$5,000. "After establishing that the coast was clear, he then placed the guitar into his guitar bag, before walking around the shop nonchalantly, and then walking out. "When this happened, a customer was seated in the store while the staff were inside the repair workshop." Latest update: The youth has since owned up to the shop's owners after CCTV footage of his actions had gone viral on the internet.
 
© Gelagat All Rights Reserved