Gelagat bayi di ayunan

on Isnin, 5 November 2012

Lihat foto-foto yang lucu dan comel ini...








Gelagat nenek yang brutal

 Sahabat untuk mengusir penat , ada baiknya kita tersenyum sedikit melihat foto-foto nenek BRUTAL yang bener-bener gaul ini. Pantas bukan kalau kita panggil nenek BRUTAL. Ini dia, foto nenek-nenek di bawah ini :






Gelagat pak cik mental ganggu wanita berbasikal

on Isnin, 15 Oktober 2012






Kita pasti cemas jika berlaku keadaan begini pada diri kita..

Gelagat cara dan kesan hukuman










Berbagai cara menghukum orang yang bersalah dan kadang-kadang hukuman tidak setimpal dengan kesalahan.Malahan ada yang sampai mencederakan.....

Gelagat Mencari rezeki yang halal...

on Sabtu, 13 Oktober 2012

Menjadi sifat manusia suka memilih dalam apa pun bentuk kerja tetapi pernah kah kita terfikir bagaimana jika kita di tempat mereka ?






Gelagat Jangan salah target ....

Kesian budak nih......






macam-macam......

Gelagat Newest IPOD

Pecah gegendang kawan....

Gelagat Untuk mereka yang asyik complaint

on Jumaat, 12 Oktober 2012

Sekarang ini dimana sahaja ada menyediakan kaunter untuk pelanggan yang tidak puas hati dengan service yang ada lihat lah gambar ini, anda berani....???




Gelagat Pemuda ini membetulkan lampu mengunakan tangga kayu


Sungguh berani pemuda ini hanya mengunakan tangga kayu yang begitu tinggi untuk membetulkan lampu jalan ...




Gelagat cikgu dan atok bergaduh sampai berdarah

on Rabu, 10 Oktober 2012






MACAM-MACAM HAL....

A 28-year-old male teacher and a 60-year-old man were left bloodied and injured after fighting over a train seat in Guangzhou, China.

The teacher’s head and arms were covered in blood and a part of his ear bitten off, while the old man’s nose bled from a punch and the bloodstains covered the train carriage floor.

The incident occurred at around 8:38am on Oct 7 on the Guangzhou Subway Line 4.

The two men were detained by the Police, but were released after being reprimanded for their actions.
sumber : stomp.com.sg

Gelagat scarecrow atau orang-orang yang buat korang muntah




ada jugak yang berani buat samapai macam tu....

Gelagat pelik atuk atau nenek minta sedekah




Tak tau mana satu atuk atau nenek tapi tengok gelagatnya meminta sedekah...sedikit pelik atau memeng pelik
 
© Gelagat All Rights Reserved